.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متفاوت بودن گلوله شلیک شده به شهید ژاله

علي عبداللّهي با بيان اينكه جريان نفاق با ترور شهيد ژاله كه از قبل طراحي شده بود به‎دنبال ايجاد اختلافات قومي و كشته‌سازي بودند، گفت: نوع گلوله‌اي كه شهيد ژاله با آن ترور شده، در نيروهاي مسلح ايران وجود ندارد.
علي عبداللّهي معاون امنيتي انتظامي وزارت كشور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ترور دانشجوي بسيجي شهيد صانع ژاله به دست جريانات ضدانقلاب گفت: با توجه به اينكه نيروهاي ما در روز ۲۵ بهمن اسلحه نداشتند، و نوع گلوله‌اي كه اين جوان بسيجي را به شهادت رسانده در سازمان نيروهاي مسلح ما نيست، بايد گفت كه اين ترور از قبل برنامه‌ريزي شده است.

وي با اشاره به اينكه جريان نفاق سابقه برنامه‌ريزي را براي ترور افراد جهت ايجاد اختلافات قومي و كشته سازي و در نتيجه موج‌سواري داشته است، تصريح كرد: طبق بررسي‌هاي انجام شده ترور دانشجوي دانشكده هنر دانشگاه تهران كه اتفاقا از هموطنان عزيز كردزبان نيز بوده، يك برنامه از قبل طراحي شده است تا بتوانند از اين طريق موج‌سواري كنند.

معاون امنيتي انتظامي وزارت كشور با بيان اينكه انتخاب دانشجوي كردزبان سنّي دانشكده هنر دانشگاه تهران براي ايجاد اختلافات قومي و كشته‌سازي است،‌ خاطرنشان داشت: طبق بررسي‌هايي که انجام داده‌ايم، معلوم است كه شهيد ژاله را از قبل انتخاب كرده بودند و انتخاب اين فرد حاكي از اين است كه اين اقدام از سوي جريان فتنه از قبل برنامه‌ريزي شده بود.

عبداللّهي همچنين اغتشاشات روز ۲۵ بهمن را تلافي آمريكا از تحولات اخير مصر و تونس دانست و اظهار داشت: آمريكا آمده بود تا خاورميانه جديد را بنا نهد ولي به‎خلاف خواست او خاورميانه اسلامي را شاهد هستيم كه تحمل اين موضوع براي آنها سخت است. از همين رو مي‌بايست براي تلافي كردن اين شكست سنگين به هر شكل ممكن كه مي‌شد كاري انجام مي‌دادند ولي با هوشياري مردم باز توطئه مستكبرين نقش بر آب شد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.